آيا تجارت شما تحت تأثير همه گير ويروس كرونا قرار گرفته است؟ آيا مي خواهيد با خريد فالوور ايراني ارزان اينستاگرام سلام ادز تجارت خود را از طريق شبكه هاي اجتماعي گسترش دهيد؟ بله ، حساب اينستاگرام شما يك گزينه بازاريابي قدرتمند براي رشد تجارت است. شما بايد به پتانسيل اينستاگرام پي ببريد و از آن نهايت استفاده را ببريد.
اگر از نزديك به آن نگاه كنيد ، يك سكوي تفريحي معمولي نيست. دنياي عكس هاي رنگارنگ و فيلم هاي كوتاه جذاب ترين پلتفرم تبليغاتي است كه تاكنون با آن روبرو شده ايد. به نوعي فالوورهاي اينستاگرام شما نيز مشتري هاي بالقوه اي هستند. اين گزينه هاي مختلفي براي قرار دادن محتواي شما براي ترغيب به مشتريان شما ارائه مي دهد. اينستاگرام به عنوان يك ابزار بازاريابي رايگان و در عين حال بسيار قدرتمند است. بگذاريد برخي نكات مربوط به تبليغات تجاري خود را از طريق اينستاگرام بررسي كنيم.
بازاريابي در اينستاگرام - تبديل يك بحران به يك فرصت
بيماري همه گير ويروس كرونا و قفل شدن هاي بعدي ، سبك زندگي ما را تغيير داد. اين امر به كسب و كارها نيز ضربه زده است. اما قدرت رسانه هاي اجتماعي مي تواند اين فرصت را به فرصتي عالي تبديل كند. در سراسر جهان ، مشاغل محلي مي توانند با كمك رسانه هاي اجتماعي ، به ويژه اينستاگرام ، فعاليت خود را ادامه دهند. طبق گزارش ها ، در حين قفل كردن ، ميزان جذب كاربر در سيستم عامل هايي مانند اينستاگرام 25٪ افزايش داشته است.
علاوه بر اين ، رشد محتواي بازاريابي حدود 72 درصد است. مشاغل محلي شما مي تواند از بازاريابي اينستاگرام سود زيادي ببرد. مجموعه اي وفادار از فالوور اينستاگرام ابزار اصلي براي استفاده از اين فرصت است. به طور خلاصه ، هر Instagram مانند لايك بالقوه اي براي فروش محصول / خدمات شما است.
از غذاهاي خانگي گرفته تا لباس هاي مرسوم ، مد روز ، چندين كسب و كار كوچك از اينستاگرام بهره مند مي شوند. همچنين مي توانيد از طريق اين سيستم عامل با مشتريان احتمالي خود ارتباط برقرار كنيد. شناخت كامل گزينه هاي مختلف ارسال در اينستاگرام به شما كمك مي كند تا حداكثر استفاده از آن را داشته باشيد. اين ، در تركيب با ايجاد نام تجاري مناسب ، رشد كسب و كار شما را تا حد زيادي تقويت مي كند. علاوه بر اين ، اين يك گزينه كاربر پسند و كم هزينه در مقايسه با ساير گزينه هاي بازاريابي است.
اينستاگرام براي تجارت - مقدمه
از جنبه اصلي خود به اشتراك گذاري تصوير ، پلت فرم اينستاگرام اكنون همچنين يك همراه كامل بازاريابي است. مشاغل كوچك و خانگي آن را گزينه اي بسيار قابل دسترس مي دانند كه مي تواند با افراد زيادي ارتباط برقرار كند. در سناريوي حاضر ، مشاغل محلي از آن به عنوان منبع اصلي براي راه اندازي محصولات ، بازاريابي و كمپين هاي فروش استفاده مي كنند. بيشتر اين مشاغل در بخش محصولات ، خدمات مد ، غذا و سبك زندگي فعاليت مي كنند. اگر مي خواهيد با خريد فالوور فيك بدون ريزش اينستاگرام سلام ادز استفاده كنيد از بستر اينستاگرام به رشد كسب و كار خود برسيد ، درك اين ويژگي ها بسيار مفيد خواهد بود.
ويژگي هاي تجاري مناسب در اينستاگرام
ويژگي هاي تجاري مناسب در اينستاگرام به شرح زير است:
نمايه كسب و كار: اينستاگرام گزينه اي براي ايجاد نمايه تجاري دارد كه با فيس بوك پيوند داده شده است. اين ويژگي هاي ويژه اي مانند مدير تبليغات را براي فعاليت هاي تبليغاتي ارائه مي دهد.
بيوگرافي Catchy: بخش بيوگرافي اينستاگرام هويت اصلي شماست. هنگامي كه مشتري محصول شما را پسنديد ، مرحله بعدي تأييد اعتبار شما است . يك بيوگرافي خوب نوشته شده با پيوندهاي مناسب و جزئيات تماس ، آن را معتبر مي كند.
Stories: داستان هاي Insta راهي عالي براي ارتباط سريع با دنبال كنندگان شما است. با متن بسيار كم مي توانيد به روزرساني ها و تبليغات جديد را فلش كنيد. اين همچنين يك ويژگي بسيار تعاملي است.
Instagram Live: اين ويژگي باعث مي شود شما با تعامل زنده با فالوور خود به يك چهره مشهور تبديل شويد.
IGTV: فراتر از داستانهاي Insta ، IGTV به شما كمك مي كند محتواي ويديويي با فرمت طولاني ارسال كنيد. با استفاده از اين ويژگي داستان برند خود و پشت صحنه توليد محصول خود را بگوييد.
پست ها: پست هاي معمولي اينستاگرام به شما امكان مي دهند با فالوور اينستاگرام خود اين خبر را گسترش دهيد. فالوور شما مي توانند آنها را پسنديده و به اشتراك بگذارند. لايك هاي متعدد اينستاگرام قابليت مشاهده پست شما را افزايش مي دهد
پيام مستقيم: سرويس پيام خصوصي ابزاري عالي براي تعامل با مشتريان احتمالي شماست. مي توانيد درباره تخفيف هاي عمده ، قيمت هاي ويژه و غيره بحث كنيد. همچنين مكاني مناسب براي دريافت بازخورد مشتري است.
نكاتي براي ارتقا business مشاغل از طريق اينستاگرام
حضور رسانه هاي اجتماعي كسب و كار شما است ، هويت مجازي است. با همه گيري ، مرز بين هويت آنلاين و آفلاين به سرعت در حال كاهش است. شما بايد با همگام شدن با آخرين روندها ، هويت كسب و كار آنلاين خود را تقويت كنيد.
نكاتي براي ارتقا business مشاغل از طريق اينستاگرام
1. سازگار با نام تجاري سازگار: داشتن تعداد زيادي فالوور در اينستاگرام هميشه براي تجارت شما مفيد است. تنها درصورتي كه شما بطور منظم در فيدهاي آنها پست مي كنيد ، مي توان آنها را با موفقيت به مشتري تبديل كرد. اطمينان حاصل كنيد كه از مواد هويت تجاري خوبي مانند زيرنويس ، نشان و مواد خلاقانه مرتبط برخوردار هستيد. از طرح ها و موضوعات خاص رنگي پيروي كنيد تا افراد نام تجاري شما را به ياد بياورند. فراخوان نام تجاري عاملي اساسي است كه رشد كسب و كار شما را تعيين مي كند. هميشه براي ارسال مطالب يك برنامه مناسب را دنبال كنيد. مي توانيد با پرداخت هزينه اي ناچيز از خدماتي استفاده كنيد كه دنبال كنندگان واقعي اينستاگرام را ارائه مي دهند.
2. محتواي با كيفيت: به طور مداوم عكس ها و فيلم هاي با كيفيت بالا را در خوراك خود قرار دهيد. به طور كلي مي تواند گرد هم بيايد و روايتي جذاب در مورد تجارت شما ايجاد كند. هميشه براي ضبط مطالب خود از يك دوربين حرفه اي استفاده كنيد. به عنوان يك پلت فرم بصري ، هميشه توصيه مي شود از حداقل متن استفاده كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه عكس يا فيلم شما با مشتري ارتباط برقرار مي كند. مطالب خود را در چندين قالب قابل برنامه ريزي و برنامه ريزي كنيد كه مي تواند در پست ها ، IGTV ، استوري ها و غيره استفاده شود. بگذاريد پست شما لايك هاي بيشتري در اينستاگرام به ارمغان بياورد و ديد كافي را به دست آورد. به ياد داشته باشيد كه در اينستاگرام ، CTA (تماس با عمل) عكس يا فيلم شما است. محتوا بايد آنقدر جذاب باشد كه مشتري در نگاه اول تصميم خريد را بگيرد.
3. تبليغات هشتگ: هشتگ ها يك روش عالي براي ارتقا تجارت شما هستند. شما مي توانيد هشتگهاي پرطرفدار مربوط به محصول خود را كاوش كنيد. استفاده از هشتگ هاي مناسب باعث افزايش ديد پست هاي شما مي شود. يك كمپين هشتگ براي تبليغات پست نيز م effectiveثر است. اين كار را مي توان با درگير كردن مشتريان خود براي ارسال پيام در مورد محصول خود با استفاده از هشتگ خاص انجام داد. مي توانيد براي افرادي كه از اين ليست انتخاب شده اند ، هدايا و هديه هاي كوچك ترتيب دهيد. اين امر افراد بيشتري را به شركت در كمپين هشتگ ترغيب مي كند.
4- تعامل مداوم با فالوور: براي ارتقا successful موفقيت آميز تجارت ، بايد ترجيحات فالوور خود را به خوبي بدانيد. به طور طبيعي ، هر دنبال كننده اينستاگرام انتظار دارد كه پاسخ سريعي از ارتباطات خود داشته باشد. براي يك نمايه تجاري اينستاگرام ، پاسخ فوري از اهميت بالايي برخوردار است. هر دنبال كننده صفحه اينستاگرام اين را نشانه اصالت مي داند. در صورت عدم وجود خطوط كمك مشتري و شماره هاي رايگان ، پيام هاي اينستاگرام مي توانند به عنوان يك پاسخ مراقبت از مشتري عمل كنند. شما بايد لايك ها و نظرات پست هاي خود را تأييد كنيد. درگير كردن فالوور خود در مسابقات مختلف راهي عالي براي تبليغ محصولات شما است. در فواصل منظم ، هشتگ را برنامه ريزي كرده و مسابقات را دوباره ارسال كنيد.
5. توصيفات مشتري: بازخورد خوب مشتري شما بهترين تبليغي است كه مي توانيد دريافت كنيد. به ياد داشته باشيد كه اين برنامه بدون هزينه است و بايد هميشه از آن استفاده كنيد. پخش احساسات مثبت مشتري مي تواند از هر پست تبليغاتي معمولي شما موثرتر باشد. چند نفر از فالوور وفادار خود را شناسايي كنيد و از آنها بخواهيد كه يك ويديو يا عكس از محصول شما ارسال كنند. از آنها بخواهيد آن را براي نشان دادن دسته نمايه كسب و كار شما ارسال كنند. اين كار براي برند شما معجزه مي كند.
6. همكاري هاي تأثيرگذار: ظهور اينفلوئنسرها پديده اي است كه مختص بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي است. برخلاف افراد مشهور ، آنها افراد عادي با ليست فالوور زيادي هستند. آنها در تبليغ محصولات مختلف از طريق سيستم عامل هايي مانند اينستاگرام بسيار موثر هستند . بسياري از اين عوامل تأثيرگذار در چندين حوزه مانند مد ، سبك زندگي ، فناوري و غيره وجود دارد كه براساس دامنه كسب و كار خود تأثيرگذار مناسب را انتخاب كنيد. دان ، T را فراموش انجام يك بررسي پس زمينه. پس از نهايي كردن يك اينفلوئنسر ، براي آنها يك فتوشات يا همكاري تبليغاتي را برنامه ريزي كنيد. همچنين مي توانيد محصولات خود را براي بررسي يا بر اساس پرداخت براي آنها ارسال كنيد.
Use- از Analytics استفاده كنيد: Analytics ابزاري عالي است كه مي تواند فوراً تأثير فعاليت هاي شما را به شما بگويد. با ظهور رسانه هاي اجتماعي، آن را تبديل به يك انسان معمولي است ، ابزار است. پلاگين هاي مختلف رسانه هاي اجتماعي و ابزارهاي آنلاين به درك ماتريس هاي مهمي مانند ميزان تعامل ، تعداد پسنديدن ها و نظرات و غيره كمك مي كنند. اين به شما كمك مي كند الگوها و تنظيمات فالوور خود را درك كنيد. در مورد تجزيه و تحليل عميق ، مي توانيد از آژانس هايي كه رمزهاي جواهر پنهان شده در آمار شبكه هاي اجتماعي شما را رمزگشايي مي كنند ، كمك بگيريد. مي تواند به طور موثري براي برنامه ريزي هاي آينده و ايجاد محتوا مورد استفاده قرار گيرد كه براي رشد كسب و كار شما مناسب است.
8. خريد اينستاگرام: سايت هاي تجارت الكترونيكي راحتي خريد يك محصول با يك كليك را براي ما فراهم مي كنند. خريد اينستاگرام ويژگي منحصر به فردي است كه در نمايه كسب و كار موجود است. اين اجازه مي دهد مشتري به : كليك كنيد خريد : در داخل نرم افزار نمايش مشخصات عمومي. اين ويژگي همچنين داراي گزينه هاي جداگانه اي براي معرفي و تبليغات محصول است. اين گزينه بسيار مفيدي براي رشد تجارت شما خواهد بود.
نتيجه
اينستاگرام ابزاري قدرتمند براي تجارت شما است. استفاده از ويژگي هاي مناسب در اينستاگرام مي تواند تجارت شما را به سطح بالاتري برساند. اين قابليت اتصال بي سيم را ارائه مي دهد كه از مرزهاي فيزيكي فراتر مي رود. به نوعي ، مشاغل محلي با بودجه كم بازاريابي بايد از قدرت اينستاگرام استفاده كنند. ارسال مطالب با كيفيت و سازگار به شما كمك مي كند تا با حداكثر تعداد مشتريان احتمالي ارتباط برقرار كنيد. اما براي دسترسي گسترده تر ، شما بايد تعداد زيادي فالوور اينستاگرام داشته باشيد. روش ارگانيك افزايش تعداد فالوور زمان زيادي را مي گيرد. مي توانيد از وب سايت هايي استفاده كنيد كه دنبال كنندگان واقعي اينستاگرام را براي حساب خود ارائه مي دهند. اين مطمئناً رشد كسب و كار شما را تقويت مي كند.با خريد فالوور خارجي اينستاگرام سلام ادز ميتوانيد به راحتي با پيج اينستاگرام خود درامد دلاري داشته باشيد.