آرشیو خرداد ماه 1401

راه حل هاي زندگي

چرا بازاریابی اینستاگرام برای برند شما مهم است؟

۸ بازديد
ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال در نپال هستیم که به شما کمک می کند با مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کنید، گفتگو کنید، همکاری کنید و ایجاد مشترک کنید. ما راه های مختلف بازاریابی دیجیتال در نپال را درک می کنیم و همچنین می دانیم که چگونه همه آن را با هم جمع کنیم.
من موافقت می کنم که داده های ارسالی من جمع آوری و ذخیره می شود. برای جزئیات بیشتر در مورد مدیریت داده های کاربر، به خط مشی رازداری ما مراجعه کنید
اینستاگرام یک برنامه شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس است که به دلیل ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو در قالب پست، استوری و پخش زنده، بیشتر در بین نسل جوان محبوب است. اینستاگرام پتانسیل زیادی را برای برندها فراهم می کند تا با تصاویر جذاب و محتوای بصری به بازار هدف خود برسند.
آیا کسب و کار شما در اینستاگرام فعال است؟
کاربران تلفن های هوشمند در سراسر جهان به شدت افزایش یافته اند (در واقع، آسیا دارای سریع ترین رشد جمعیت کاربران تلفن همراه است). تحقیقات نشان می دهد که برندها در اینستاگرام مزیت بزرگی دارند. در اینجا 4 دلیل وجود دارد که چرا برند شما باید بازاریابی اینستاگرام را در سال 2020 اتخاذ کند.
بازاریابی اینستاگرام به شما کمک می کند تا به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید
دسترسی ارگانیک اینستاگرام از زمان راه اندازی آن در سال 2010 با بیش از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه (statista 2020) به طور مداوم در حال رشد بوده است. برندها بیش از هر زمان دیگری در اینستاگرام فعال و برجسته هستند. در حال حاضر، بیش از 1 میلیون برند وجود دارد که محصولات و استوری های خود را با بازاریابی اینستاگرام به اشتراک گذاشته و تبلیغ می کنند. 71 درصد از برندهای آمریکایی در حال حاضر از اینستاگرام در استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند (sprout social 2020).
اینستاگرام طیف گسترده ای از فرصت ها را برای ایجاد مخاطب برای هر استارتاپ، برند و کسب و کارهای کوچک یا بزرگ ارائه می دهد. برندها می توانند محتوای بصری خلاقانه ای را برای دسترسی و تأثیرگذاری بر مخاطبان هدف ارسال کنند.
اینستاگرام مبتنی بر محتوای بصری است
عکس ها و محتوای بصری جذاب ترین محتوای وب هستند. مغز ما اطلاعات بصری را 60000 برابر سریعتر از متن پردازش می کند. محتوای بصری جذاب، جذاب، قابل درک، به یاد ماندنی و قابل ارتباط است. تاکتیک‌های بازاریابی اینستاگرام مانند ویدیوها به محبوب‌ترین محتوا برای برندها برای افزایش تعامل و نرخ ترافیک وب‌سایت تبدیل شده‌اند.
اینستاگرام ویژگی جدیدی را با استوری های اینستاگرام معرفی کرده است که یک فرم بازاریابی اینستاگرام عالی برای برندها ارائه می دهد تا به صورت بصری استوری بگویند، سرگرم کنند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. همه داستان های خوب را دوست دارند. داستان ها به این دلیل کار می کنند که احساسات ما را درگیر می کنند، ذهن ما را سرگرم می کنند و راهی عالی برای به اشتراک گذاری اطلاعات هستند.
بیشتر بخوانید:
خرید فالوور بدون ریزش با رعایت نکات طلایی
چگونه برند شما می تواند با مشتریان به روشی معنادار ارتباط برقرار کند؟
مصرف کنندگان غرق در رسانه های اجتماعی و تبلیغات تلویزیونی هستند. برندهای هوشمند از استراتژی های بازاریابی سنتی فاصله گرفتند و داستان سرایی و محتوای بصری را به عنوان راهی برای انتقال پیام خود و ایجاد روابط عمیق تر با مشتریان خود پذیرفتند.
اینستاگرام دارای بالاترین نرخ تعامل در تمام دوران است
اینستاگرام بالاترین نرخ تعامل را در بین تمام کانال های رسانه های اجتماعی دارد، این نشان می دهد که کاربران اینستاگرام نسبت به محتوای برند بازتر هستند و تمایل دارند با برندهای مورد علاقه خود درگیر شوند. نرخ تعامل برای برندهایی که بازاریابی اینستاگرامی انجام می دهند 60 برابر بیشتر از فیس بوک و 140 برابر بیشتر از توییتر است.
تعامل بیشتر تنها دلیل گنجاندن بازاریابی اینستاگرام در برنامه بازاریابی دیجیتال شما نیست. کاربران اینستاگرام تمایل دارند پول بیشتری را برای برندهایی که با آنها تعامل دارند خرج کنند تا برندهایی که صرفاً محصولات آنها را تبلیغ می کنند. علاوه بر این، نرخ تبدیل در اینستاگرام 1.08 درصد بیشتر از توییتر و پینترست است. (خرید کردن).
اینستاگرام به شما کمک می کند تا آگاهی از برند را ایجاد کنید
برای کسب و کار مهم است که بفهمد مردم چگونه برند شما را درک می کنند. برندها می توانند از بازاریابی اینستاگرام برای تعامل با مخاطبان، استفاده از بازخورد مشتری و بینش برای رشد کسب و کار استفاده کنند.
بازاریابی اینستاگرام به برند در تجزیه و تحلیل رقبا و تصمیم گیری در مورد استراتژی های بازاریابی خود کمک می کند. برای برند، مطالعه رقبا برای یافتن نقاط قوت و ضعف آنها ضروری است. برندها می توانند رقبای خود را از نزدیک مشاهده کنند، کارهایی که انجام می دهند، آنچه در حال پیشرفت است را مشاهده کنند و زمینه هایی را که می توانند در آن پیشرفت کنند را شناسایی کنند. این به برندها اجازه می‌دهد تا عملکرد کمپین‌هایشان را پیگیری کنند و از اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست، بیاموزند.
تیم ما از کارشناسان بازاریابی و برندسازی اینستاگرام در Lone Tree Nepal می تواند به شرکت شما کمک کند تا تجربیات دیجیتالی ایجاد کند، مشتریان بیشتری را به دست آورد و با آنها ارتباط برقرار کند و تجارت شما را به صورت آنلاین رشد دهد.
منبع:
https://lonetreenepal.com/instagram-marketing/